niedziela, 2 lutego 2014

Ogniste udka z surówką na obiad

Od czasu do czasu lubię ugotować coś zwykłego, nieskomplikowanego a jednocześnie smacznego. Coś co cała rodzina zje z wielkim smakiem ;) Dzisiaj nie chciało mi się kombinować przy obiedzie więc upiekłam udka z kurczaka z ognistą przyprawą w młynku Kamis. Wyszły pyszne, chrupiące i bardzo ostre :) takie jak lubię. Do tego ziemniaczki i surówka, taki niedzielny obiadek ;)



4 udka z kurczaka
ognista mieszanka przypraw w młynku Kamisa
przyprawa do kurczaka w młynku Kamis
pieprz czarny
sól

Udka umyć, osuszyć i obficie oprószyć przyprawami. Włożyć do rękawa do pieczenia i piec ok 1 godziny w temperaturze 180 stopni. Aby skórka była bardziej chrupiąca na 10 minut przed końcem pieczenia rozcinam rękaw.

Surówka:

kapusta pekińska
duża marchewka
2 łyżki majonezu
sól morska prowansalska w młynku Kamis
pieprz

Kapustę posiekać. Marchew umyć, obrać i zetrzeć na tarce. Warzywa przyprawić do smaku, wymieszać z majonezem i odstawić na ok pół godziny aby smaki się przegryzły.

Kurczaka i surówkę podaję z gotowanymi ziemniaczkami.


6 komentarzy:

  1. Prosty obiad ale jeszcze chyba nigdy nikomu się nie znudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, taki obiad chyba nikomu się jeszcze nie znudził ;)

      Usuń
  2. Witaj Joasiu :)
    Przyprawy "Kamis" polecam i ja, jak najbardziej :)
    Potrawa smaczna i w moim guście smakowym, zatem dziękuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Morgana :) cieszę się, że i Tobie przypadła do gustu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. wszystko co ostre to i ja uwielbiam mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka wiem wiem. Następnym razem Cię wcześniej uprzedzę jak bedę miała coś ostrego ;)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)