poniedziałek, 14 marca 2016

Kurczak z kaszą owsianą i oliwkami

Bardzo lubię takie szybkie a zarazem pyszne dania. Dzięki dodatkowi kaszy owsianej mój obiad był jeszcze zdrowszy. 
Ja podałam swojego kurczaka na ciepło z mixem sałat ale można potraktować go jako samodzielne danie na ciepło lub sałatkę do pracy na zimno.

Danie podałam na porcelanie Bogucice "Scania".




duży pojedynczy filet z kurczaka
1/2 szkl zielonych oliwek
1-2 torebki kaszy owsianej CENOS
1/2 czerwonej papryki
1/2 czerwonej cebuli
sól
świeżo zmielony pieprz
2 łyżki oleju rzepakowego do smażenia




Kaszę owsianą ugotować wg przepisu na opakowaniu. Kurczaka umyć, osuszyć i pokroić w kostkę. Oprószyć przyprawami i usmażyć na oleju. Pod koniec dodać pokrojoną w kostkę paprykę i czerwoną cebulę oraz ugotowaną kaszę i oliwki. Całość wymieszać i podgrzewać jeszcze ok 2 minut. 

6 komentarzy:

  1. Akurat wszystkie składniki bardzo lubię, ale jeszcze jakoś nigdy nie wpadłam na to by je połączyć! Czyba nadszedł czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi pysznie;)) Lubię takie przepisy. U mnie też dziś kurczak, ale w zupełnie innej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też łączyłam ostatnio kaszę owsianą z kurczakiem ;) Pycha połączenie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)