środa, 1 czerwca 2016

Babeczki owsiane na Dzień Dziecka

Dzień dziecka to dla naszych pociech dzień bardzo ważny. I choć codziennie zapewniam córkę o swojej miłości to staram się aby ten dzień był dla niej wyjątkowy. Oprócz drobnego upominku przygotowuję jej ulubione dania, spędzamy razem więcej czasu na zabawy i rozmowy.
Dzisiaj upiekłam dla mojej córci babeczki z owocami, wróci ze szkoły będzie miała niespodziankę ;)
Babeczki są niezwykle łatwe i szybkie w przygotowaniu więc upieczecie je w niewiele ponad pół godziny.
A wszystkim Dzieciakom, tym dużym i małym, życzę wspaniałych, radosnych i beztroskich chwil :)




1 szkl mąki pszennej
1/2 szkl płatków owsianych błyskawicznych
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/3 szkl cukru trzcinowego
1 łyżka domowego cukru waniliowego
1/3 szkl oleju
1/4 szkl mleka
2 jajka

kilka łyżek jagód
kilka małych truskawek




W jednej misce wymieszać wszystkie suche składniki, w drugiej mokre. Wymieszać wszystkie składniki łyżką. Do silikonowych foremek na babeczki lub papilotek nakładać po łyżeczce ciasta, kilka jagód i wypełniać do 3/4 wysokości ciastem. Na koniec wcisnąć do każdej babeczki truskawkę i posypać odrobiną płatków.
Babeczki piec ok 20 minut w 180 stopniach. Ostudzić.

Rada: Owoce mogą być mrożone.


10 komentarzy:

  1. Już jestem takim dużym dzieckiem, a w chęcią zjadłabym taką babeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu wspaniałe Babeczki! Oliwcia na pewno zadowolona będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Oliwce bardzo posmakowały mimo, że były z płatkami owsianymi, których nie lubi ;)))) w babeczkach sporo mozna przemycić ;)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję, Oliwka zachwycona. Ja też i musiałam sie bardzo powstrzymywać aby nie zjeść wszystkich przed jej powrotem do domu ;)

      Usuń
  4. O jakie pychotne! :) ja to lubię takie właśnie "inne", nie że sama mąka, ale i dodatki, a płatki owsiane to (choć kiedyś wcale) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aneta :) żałuję, że tak późno zdecydowałam się na takie muffinki bo sa pyszne :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)