sobota, 16 lipca 2016

Fasolka szparagowa z młodymi ziemniaczkami

Danie jest niezwykle szybkie do przygotowania a zarazem bardzo smaczne. 
Ja użyłam ziemniaczków, które zostały mi z obiadu i przygotowałam pyszną kolację.
W lecie kiedy mamy dostęp do świeżych warzyw takie dania powinny często gościć na naszych stołach.




ok 10-15 dag fasolki szparagowej żółtej
ok 10-15 dag fasolki szparagowej zielonej
6 małych młodych i ugotowanych ziemniaczków
1/3 kostki fety
1/2 czerwonej cebulki
ząbek czosnku
2 łyżki ziaren prażonych do sałatek (dynia, słonecznik, pini)
łyżeczka kolorowych ziół do sałatek
ewentualnie sól, pieprz do smaku
kilka gałązek natki pietruszki
łyżka oleju
łyżka masła




Fasolkę umyć i odciąć końce. Pociąć na pół i ugotować w lekko osolonej wodzie. Odcedzić. Ziemniaczki przekroić na pół lub na grubsze plastry. Na dużej patelni rozgrzać olej z masłem, usmażyć ziemniaczki na rumiano. Dodać posiekany czosnek i fasolkę i smażyć jeszcze ok 2 minut. Fasolkę z ziemniaczkami przełożyć na talerze, posypać pokruszona fetą, ziarnami, piórkami cebulki i ziołami.

4 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)
Jeśli ugotowałeś potrawę wg tego przepisu prześlij zdjęcie a ja je opublikuję ;)